2009. augusztus 22., szombat

Nadrágok

3 db kordnadrágot készítettem Hangának egy Burda-szabásminta alapján. Múltkor vettem anyagot a Jászain levő anyagosnál a gatyához: rózsaszín és halványlila kordbársonyt, 390 Ft/méter áron (1.5-1.5 métert).Mindkét színből lett egy-egy gatya, plusz a maradékokból pecsvörköltem egy harmadikat, az lett a legjobb:))). Majd teszek fel képet is róla.

Ma megyünk a Vadasparkba, szerencsére nincs dögmeleg, úgyhogy nem nagyon lesz időm a varrásra...

Tegnap apával összeszólalkoztunk, hogy a varrógép nekem befektetés-e vagy sem...Ha befektetés, akkor számoljak minden költséget hozzá, még munkadíjat is...ha nem számolok, akkor meg hobbi...de szerintem nem kifejezetten hobbi, mert konkrétan hasznos, hordható dolgokat készítek, és így nem a boltban kell megvenni azokat...de nyilván a gépek is pénzbe kerültek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése