2015. december 13., vasárnap

Lapcsánka 2.

Régóta szerettem volna lapcsánkát sütni, de valahogy sosem került rá a sor egészen mostanáig. ... Igazából nem is néztem meg az előző receptemet sem, hanem csak úgy nekiláttam....


- két öklömnyi krumpli megpucolva, lereszelve (én a sajtreszelőn reszeltem le)
- só, bors ízlés szerint
- 1 gerezd fokhagyma
- 1 egész tojás
- liszt

A sajtreszelőn lereszelt krumplihoz adom az összes többi hozzávalót, és elkeverem. Annyi liszt kell csupán hozzá, amennyivel lágy tésztát kapunk. Nem számoltam, de talán 4-5 evőkanál volt, amit most én hozzátettem...

Az olajat serpenyőben felmelegítjük és mindig egy villányi adag lapcsánka tésztát beleteszünk óvatosan, szétlapogatjuk a villával és mindkét oldalát pirosra sütjük. Sütés után szalvétára szedjük, hogy a felesleges zsíradékot leitassuk. Magában, tejföllel, teával kiváló vacsora :).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése