2011. június 3., péntek

Lisa Lam: Multi-tasking Tote

Jóban lettünk a végére - azt hiszem. Igaz, hajnali fél kettő volt, mire elkészültem vele, alig éltem már, de muszáj volt befejezni............:))))))))))))), azt hiszem, ismeritek ezt az érzést...Amikor már látom a fényt az alagút végén, amikor már csak az a kicsi hiányzik............meg még egy pici............ja, és még az a kicsi is, de most már tényleg mindjárt kész..............szegény férjemnek úgy kellett beásnia magát a helyére, mert az ágyunkon a táska alkatrészei hevertek felcímkézve, és mondtam, hogy semmihez nem lehet nyúlni, nehogy összekeveredjen, elvesszen bármi is.

Csokifolt Ági tartotta a lelket bennem az iccaka........levelezésben voltunk, hogy állok a tasking-gal.......

Az alapok kiszabásával nem volt gondom, a szabásmintában már benne volt a varrásráhagyás is...alapvetően nem is találtam hibát benne, nem kellett másítani rajta semmit. Amit variáltam mégis, az azért volt, mert én máshogy szerettem volna..............Amikor viszont a téglalapokat kellett kiszabogatni (táska oldala, mágneszár alapja, szegők, zsebek...), az már problémásabb volt, mert le kellett fordítanom, hogy melyik alkatrész is az, amihez az adott méret kell, melyik anyagból (exterior fabric, lining fabric, fusible fleece)............mikor ezek is megvoltak, jött a step by step.

Mágneszár: (bocsi a homályos képért, de ennyire futotta az éjjel, rossz világítás mellett........)

Oldalzsebek (első/hátsó, oldalsók) és belső zseb előkészítve:

4 megjegyzés:

  1. Szia Pici lányom...Hát nagyon klassz dolgokat alkotsz... Mindegyik külön külön nagyon szépek, és legfőképp, hogy egyediek... gratulálok és további szép munkákat készítség... puszi Anya...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki (megkukkoltam már korábban is, de hozzád csak google Chrome-ból tudok kommentelni, és elég sűrű hétvégém volt:D)
    Igazi nyári szaladgálós tatyó, ügyes vagy, és kitartó!

    VálaszTörlés