2011. június 26., vasárnap

My "Grocery bag".............

........igen, szintén Keyka Lou.....amióta Csokifolt Ági jóvoltából rátaláltam Keyka Lou mintáira, gyakran nekiugrok egy-egy dolognak, és próbálkozom a szabásmintát megszerkeszteni hozzá a kép alapján...ami nem mindig, vagy csak sokadjára sikerül. Ez a mostani grocery bag is egy ilyen sokadik próbálkozásra jött össze....amit tegnap csináltam, már majdnem jó lett, csak az egy kissé hosszúkásabb lett....a szélességét kb. eltaláltam (már ami nekem tetszik), aztán már nem volt hangulatom a hosszából levenni, meg cipzáras zsebet is varrtam vele, szóval meghagytam olyan hosszú fazonnak....ezt beteszem a kocsiba, és ha majd vásárolunk és nem kérünk zacskót, mert környezetvédünk, akkor abba tudunk pakolni:).

Ez a mai darab azonban nagyon kis tetszetős lett, méretre is és a színek is:). Nézzétek:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése