2011. június 13., hétfő

Varrogattam....

Túl sok időm nem volt mostanában, de azért az alvásidőből csippentettem mindig le, így ugyan kevesebbet alhattam, viszont legalább varrtam:)).

A Multi-tasking tote maradék anyagaiból kis tolltartók készültek:



...kis dagi neszeszer:



Mindig probléma, hogy a telefont csak úgy behajítom a táskába......és aztán nem találom........ezért került rá egy nagyon feltűnő (mondjuk ki: ronda) pánt, hogy azt észrevéve, akárhonnan elő lehessen húzni (azért néha így is sikerül eltűnne...), de ezzel csak a probléma egyik fele volt megoldva, mert a telefon karcolódása, vagyis nem karcolódása még megoldásra vár. Jártomban-keltemben, blogokat nézegetve, ihletet merítve ezt készítettem magamnak, pont az én telefonomra méretezve (próbáltam többféle vastagságú flízből, de végül a leheletfinom győzött........



Készült a telefontartóhoz egy táska is (hát igen, a gombhoz a kabátot.......), kicsit vicceskedtem a fényképszerkesztéskor, és ilyen kép sikeredet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése