2011. február 8., kedd

Rövidáruk

Tudtam én, hogy a Flórián térnél levő rövidárus néninél kincsek vannak jó áron, de hogy ennyire..................:)

Ma sikerült 100 (száz) cipzárt vegyek..........nem tudom, hogy mikor fogom én ezt mind elhasználni, de ellenállhatatlan ajánlat volt:). 1 db-ot 60 forintért adott a néni, de ha 100 db-ot vettem, akkor már csak 10 forint volt darabja....10-15 db-ot akartam eredetileg venni, de miután a néni tájékoztatott, hogy mi-merre-hány méter, így megvettem a 100 db cipzárt:) - ééééééééés még apa is megértette az indokaimat:).


Vettem még biztosítótűket (négy csomaggal, csomagonként 25 forint volt; egy csomagban 18 db tű), ezüst és zöld zsinórt, kis csipkét, pamut szalagot ruhacímkének.



4 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ, mennyi csodás kincs! A Flóriánnál pontosan merre van ez a hely? Rég jártam arra, de én csak a Flóriánban lévő rövidáru boltot ismertem. Az a zöld fényes zsinór birizgálja a fantáziám :-) Zippzárstop van nálam életben, ezért azt még gondolatban sem vehetek........na jó, ha ilyen kedvező lehetőség van, akkor én is elcsábulnék.
    Ági

    VálaszTörlés
  2. hű, megpróbálom körülírni a boltot...:) ház kb. párhuzamos az Árpád híddal,de közte van a Flórián. Szóval ha a hátam mögött a Flórián, akkor a szemben levő hosszú panel bal szélén van a ház aljában a bolt, kb. a 3-4. üzlet. Ha a maps.google.com oldalon beírod, hogy Budapest, Kórház utca, akkor ott jól látszik a Flórián, és a hosszú ház is...

    Ezek után nálam is cipzárstop van ezer évig kb...:).........most próbálkozom a neszeszer varrásával....háát...nem hiszem, hogy ma befejezem, már elég fáradt vagyok, de azért a cipzárt talán belevarrom még...legalább kipróbálom a talpat:))

    VálaszTörlés
  3. Ági, megtaláltam a blokkot, rajta a bolt címével:)) Kórház utca 29.

    VálaszTörlés