2011. február 11., péntek

Tűzés gyakorlás

Néztem én a Csoki-folton is, hogy miket tűznek a lányok, egyszer meg is próbáltam, de nem nagy sikerrel..........konkrétan béna lett...tegnap pedig elkavarodtam egy oldalra (http://freemotionquilting.blogspot.com/) valahogy, és ott aztán láttam videókon, hogy s mint gyakorolják a tűzést és én is felbátorodtam, és megpróbáltam:). Na, közel nem olyan egyszerű ez, mint ahogy én gondoltam, NAGYON sokat kel gyakoroljak még, de azt hiszem, egy kezdőhöz képest igen jól sikerült, szerintetek?


4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon is jól sikerült! Ügyes vagy! És igen, rengeteg gyakorlás kell hozzá.
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi vagy... puszi anya...:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! a fa a napocskával különösen!
    tényleg nagyon ügyes vagy, ilyesmivel én még próbálkozni sem mertem :D

    VálaszTörlés