2011. február 18., péntek

Varrtam egy csőfarmert a lányomnak...

....de arra nem gondoltam - bár a varrásleírásnál szerepel -, hogy rugalmas farmerből csináljam....szerencsére épp felmegy a keskeny hátsójára a jánynak, és elmondása szerint nem szorítja, nem kényelmetlen, úgyhogy szerencsém volt:).

Az Ottobre magazin egyik tavalyi számából van a szabásminta. Igen ám, de ez letöltött újság, beszkennelt szabásmintával, egy szabásmintaív 16 oldalból áll, tehát kell kicsit legózni, míg összeállítok egy szabásmintát, de utána már megy minden a szokásos módon...most majdnem azt írtam, hogy utána már gyerekjáték....na igen, annak, aki profi....én csak ilyen műkedvelő, hobbivarrónőnek tartom magam, aki igen türelmetlen, mindig mindent azonnal akar, és cseppet sem zavar, ha nem sikerül vmi, újrakezdem, újravarrom (bár bontani baromira utálok..., mégis sokszor előfordul), és bátran varrom már a gallért, kézelőt is......mostanra már egész jól megy. Tudok már hasítékot is stircelni, bibibííííííííííííí:).

Naszóval nadrág.........most varrtam életemben egyedül cipzárt, ráadásul úgy,hogy meg kellett rövidítsem az én cipzáromat 11 cm-re......bajlódtam vele, nem értettem, hogy varrom be, és Mártinak miért olyan egyszerű a gyorsvarróval ugyanez a művelet....aztán csak sikerült....:)))) igaz, hogy ehhez szét kellett bontsak egy egyébként rossz cipzárú rövidgatyát....szépen sikerült a nadrág, majd csinálok fotót is róla:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése