2011. április 20., szerda

Horgolótű-tartó (horgolótűkkel), és bolhapiacolásra készített apróságok

Íme: a várva-várt horgolótűim, a nekik készített tartóban, amiben még a színes tűknek is van helye, de azok még nem érkeztek meg....



Bolhapiac-portékák:

ezek egy kiadós Zumbázás után készültek, tegnap (vagyis ma hajnal fél kettőig) varrtam őket, mert megígértem a jánynak...Nehéz volt este 10kor elővenni a kreativitást, hogy mit is készítsek, ami mutatós, de rendkívül egyszerű....."nyálazgattam" az újságjaimat, és találtam egy cuki kis neszeszert, ki is vágtam a szabásmintát, de több kicsi darabból állt, így a rendelkezésemre álló időhöz képest sok időt igényelt az elkészítése, így csak egy db készült belőle. Varrás közben kitaláltam, hogy csinálok inkább kis szütyőket, van szép csajos zsinórfélém, abból legyenek a fülek, és legyen azért bélése is...........nehogymá' csak olyan egyszerű legyen a táska....és a legvégén találtam egy kis farmerdarabot, abból meg egy egyszerűbb neszeszer készült - bélés nélkül.


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségesek... igazán megérdemlik a méltó tárhelyet:)))

    VálaszTörlés
  2. hihi, pont most írtam neked az övtáskához!! Tényleg várakozáson felüli állapotúak, minőségűek:).

    VálaszTörlés