2011. április 28., csütörtök

Újabb érdekes dolgot láttam: tuniszi horgolás:)

Én nem is tudom, hogy mit gondolok, hogy egy nap hány órából is áll és hogy is lesz erre időm..................................na szóval, ahogy onlájn keresgéltem szokásom szerint, rátaláltam a tuniszi horgolásra. Úgy emlékszem, hogy egy magyar blogban, de valahogy nem értettem a leírást, pedig tényleg nagyon szemléletes volt. (Emlékszem, hogy a blog szerzője egy nagyon szép zöld, általa "libafos" színnek említett fonalat használt...) Nagyon megtetszett ez a technika, el is kezdtem keresgélni különböző szemléletes leírásokat, rajzokat, sbs fotókat, hogy többet megtudjak róla. Persze az ebay is befigyelt, licitben is vagyok egy ilyen tuniszi horgolótű készletre.........természetesen fillérekért....Magyarul nagyon kevés dolgot találtam, és azokat se túl jó minőségben...és miután van 3 tuniszi horgolás újságom/könyvem:)) angolul, benne a jelzések neve is ugye angolul, így olyat kéne találja, ami mellett a jelek mellett ott a név, rövidítéssel és leírással együtt:))))))).
Az alap"láncszemet" tudom, a kötéskinézetűt is és ezt a gyöngy mintát is elvileg...........de ahogy elnéztem, van még pár...........................................

videók:
alapsor
simple stitch
reverse stitch/fordított öltés
knit stitch/kötés öltés
twisted knit stitch/csavart kötés öltés
easy bobble
post stitch bobble


Jut eszembe, ki tud olyan okj tanfolyamot, ami mostanában indul, ami a varráshoz kapcsolódik (nem feltétlenül varrónő/szabó......)?

találtam képes leírást, jelöléssel..........................:)))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése