2011. április 26., kedd

Ringlizés

Találtam egy kis boltot a Visegrádi utcában, ahol mindenféle táskakelléket lehet venni.......nosza elő is vettem a patentozóhoz kapott szerszámaimat és megnéztem, hogy milyen apparátjaim vannak a ringlizéshez - merthogy patentozáshoz van többféle, szegecshez is van, tudtam, hogy a ringlihez is van, de nem tudtam, hogy mennyi. Szóval összekaptam a beazonosítatlan apparátokat, és vittem magammal őket. Kiderült, hogy ötös és hatos méretű ringlihez való eszközeim vannak........vettem is pár darabot több színből.......merthogy színes is volt az ötös ringliből...Amikor viszont próbáltam benyomni a ringlit, akkor nem lett olyan szép a visszája......kicsit szétforgácsolta............lehet, hogy nem is jó a szerszámom?
Megtennétek, hogy akinek van ilyen ringlizó eszköze, a felső részét lefotózná, és küldene róla nekem képet, hogy is néz ki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése