2011. április 14., csütörtök

Punching

Keresgéltem ezt-azt ma a Varróvilág honlapján, és szembejött velem ez a punching tű készlet........hmmmmmmm...........nagyon megtetszett, úgyhogy valahogy titkosban kéne egy ilyen készlet nekem.............:)


...más webshopba nézegetve ezt a punchingolást tűnemezelésnek hívják, az mondjuk nekem igazán tetszik, de valahogy bevillant, hogy a minap az egyik kedves blogtársnőél láttam egy madárkát, ami így készült, de azt tűfestésnek hívták........és, hogy kerek legyen a világ, rájöttem, hogy az én nagyanyám is hímzett így..................:) Szóval nekem ez a tűfestős verzió tetszik!!!! (nem a nemezelős)

5 megjegyzés:

  1. Nekem sem teljesen tiszta, de szerintem a tűfestés és a puching nem ugyanaz.

    VálaszTörlés
  2. hm....nem tudom, megvettem a Varróvilágnál ezt a "Punch needle set"-et - ez a hímzéshez van (amit más néven tűfestésnek szoktak hívni). Volt egy különálló tűszerű izé a boltban, az való a nemezelős dologhoz. Érteni most sem értem, viszont alig várom, hogy kipróbálhassam:)))))))))))

    VálaszTörlés
  3. na most már végképp nem értem ezt a punch needle dolgot:)))))))))))))))))))ami a varróvilágon van videó, az felülről sima hímzésnek néz ki, de nem tudom, milyen az alja:))). Ami videókat találtam a jutubon, ott meg az egyik fele bolyhos.................ááááááááááááá

    VálaszTörlés
  4. http://galagonyatanoda.blogspot.com/2011/02/tufestes_05.html
    Ezt keresed?

    VálaszTörlés
  5. Böbike: kinézetre igen, de ezek a csodák géppel készültek, nekem meg ez a kis tűm van........mindjárt felteszek róla képet:), úgy egyszerűbb...

    VálaszTörlés