2011. július 12., kedd

Curvy Clutch

Varrtam ma egy KeykaLou féle Curvy Clutch-t, mert persze nem bírtam magammal és addig nyikorogtam az uramnak, hogy paypaloztam két mintát:). Tényleg megéri, mert nem drága, részletes, világos, érthető a leírás is. Vannak azért kikötések is a vásárlás során, de nagyon korrekt.

Fotót holnap tudok csak készíteni, mert későn lettem kész vele, de egész jól sikerült...van még mit javítanom rajta:). Nagyon furi pl. hogy úgy kell megvarrni, mint a táskákat (bár végül is táska ez is): külön-külön a külső/belső anyagrészt, aztán egymásnak fordítani a "szájukat", végül kifordítani....és hogy a lezáró füle is külön van szabva...nem egyben, mint mondjuk a Easy Envelope Clutches-nél. És mivel a legkisebb méretet készítettem el, nem volt egyszerű a varrógéppel megvarrni (de azért csak sikerült:)).

5 megjegyzés:

  1. Nekem is tervbe van a Keyka Lou Cloutcher varrása. Raksz valami merevítőt a "fülébe"? Én gondolkodtam flízen, a tartás végett, erre nem lehet itt kapni, mert "téli holmi" Ja persze!!

    VálaszTörlés
  2. Arra a fülre gondolsz, ami lezárja a táskát?én most nem varrtam bele, hanem csak a bélés anyagba vasaltam bélést.

    VálaszTörlés
  3. Arra gondoltam igen. Akkor csak felvasaltad közbéléssel (pl.vetex)? Talán eljutok odáig a héten, hogy megvarrom a magamét.
    Jó lett az új blogdizájnod.

    VálaszTörlés
  4. Igen, csak vetexet vasaltam bele. Én még szabin vagyok a héten, úgyhogy sokmindent szeretnék csinálni, kipróbálni!:)

    VálaszTörlés