2011. július 16., szombat

Tészta, tészta, tészta......



...nos, ez nem igazán kapcsolódik a varráshoz, ha csak úgy nem, hogy ezt is jó mókának tartom, de úgy gondolom, megosztom veletek a tésztakészítés élményét. Régóta vágyom már egy ilyen gépre, de mindig sajnáltam kiadni rá a pénzt. Most sikerült végre a régi varrógépemet eladni, így ennek az árából megvettem a tésztagépet a http://www.dolcevitakonyha.hu/ oldalon. Regina Marcato a neve, és egy csomó féle (öt) tésztát tud készíteni. Vagyis én készítem, mert nem elektromos, hanem tekerős. Elvileg lehet külön kapni hozzá húsdaráló készletet, meg valami keverős szettet is. Ilyet csináltam, ma ezt fogjuk ebédelni:


3 megjegyzés:

  1. Szia Csibe!! Először is gratulálok az új design-hez... Nagyan klassz lett... és gratulálok a tésztagépedhez.... Használjátok egészséggel.. puszillak: anya...:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz kis gép,én is már régóta szemezek vele :-) Örülök,hogy rátaláltam a blogodra,így a lelőhelyére :-) De most épp nem kapható,majd szeptembertől! :-( Esetleg meg tudnád mondani,hogy mennyibe került?
    Nagyon szép dolgokat készítesz,Gartulálok hozzájuk,ügyes vagy :-)Én még csak mostanában fogok nekilátni a varrásnak,de remélem az én kezem alatt is születnek majd hasonló szépségek :-)
    Üdv:Hajni!

    VálaszTörlés
  3. Segítenél nekem azzal, hogy leírod a tészta receptjét? Ugyanilyen gépem van, de nem használom mert eddig vagy eszméletlen vastag és nagy csöveket gyártottam vagy ragadt a tésztám és nem tudtam áttekerni a gépen.

    VálaszTörlés