2011. július 12., kedd

Megújult dizájn

Játszikáltam délelőtt, és mivel régóta szerettem volna valami sokkal letisztultabbat, egyszerűbbet, és valahogy mégis szépet, szembetűnőt, úgy gondoltam, hogy megpróbálok egy új dizájnt adni a blognak. Lesznek még apróbb átalakítások, de alapjaiban most egy ideig nem fog változni. Szegény uramat zargattam délelőtt, hogy mit hogyan csináljak, betűtípus keresése, letöltése, telepítése, stb. Ami most a fejlécben van, nagyon tetszett, csak Ű betűje nincs, úgyhogy az más lett - természetesen keresem a megoldást rá, de szerencsére nem túl feltűnő a dolog.

Szerintetek milyen lett?


ui.: Az én drágajó férjecském rajzolt nekem ű betűt! Még azt szeretném megoldani, hogy a képeknek egyáltalán ne legyen kerete, hogy szépen lekerekíthessem a sarkokat.

ui.2.: ...és a keretmentesítés is megoldva...:)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jobb mint volt. Az *Ű* betű pedig lehetne a fejléc *szekszepilje*. Nekem így is tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, nagyon jó képeket válogattál a fejlécbe, külön tetszik, hogy a varrógépről is tettél fel, az nagyon ötletes!
    A fehér háttér nekem túl hivatalos, de már kezdem megszokni, mert sokan használják :D

    VálaszTörlés
  3. köszönöm! nem akartam sok képet, ezeket is sokáig válogattam, rendezgettem; a varrógépes képem is jópár hete várja, hogy valahol látszódjon már:). Azért a fehér háttér mellett döntöttem, mert ehhez minden elrendezés, forma, színek, stb. illik (és hát van egy informatikus férj hátszelem, akitől az évek alatt milliószor hallottam, hogy minek milyennek KÉNE lennie.....és hányszor volt olyan, hogy csinált valakinek legalább 4-5 oldaldizájt, és tuti, hogy a legrosszabbat választotta az ügyfél...)

    VálaszTörlés