2014. február 25., kedd

Krumplis-Cheddar sajtos lepényke újhagymával



Az elmúlt két napban a török pékáruk felé terelődött a figyelmem...hajnalig keresgéltem képek alapján, majd fordítgattam és mentettem le a nekem tetsző recepteket. Köztük találtam ezt a kis krumplis lepényt is, ami nagyon megtetszett:). Persze a megadott mennyiség nekünk kevés, így kicsit átvariáltam az eredeti mennyiségeket és így jött ki az én lepénykém.

Hozzávalók:
kb. 1 kg megfőtt, kihűlt és lereszelt krumpli
10 dkg CHEDDAR sajt lereszelve
egy jó nagy adag újhagyma apróra vágva
2 felvert tojás
kb. 16 púpozott evőkanál liszt


Ezekből összegyurmázom a tésztát, akár a dagasztógépet is segítségül hívhatom e művelethez. Kanállal kis halmokat szedek ki, olajba teszem, ellapítom és kisütöm mindkét felét, lecsöpögtetem és tejföllel tálalom:).


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése