2011. március 24., csütörtök

Én is sodortam zsinórt:)

Csokifolték alapján én is nekiálltam a zsinórsodrásnak......ugyan még csak halványan sejlik bennem, hogy mire is fogom használni, annyira mókásnak találtam a robotgéppel való sodrást, hogy muszáj volt kipróbáljam:). És miután kipróbáltam, azt kell mondjam, hogy ez valami csodaötlet volt tőled, Ági!
Az én drága nagymamámtól kb. ezer éve kaptam még egy nejlonzacskónyi, hímzéshez felszabott fényes, "perla" hímzőfonalat, amit folyton csak pakolgattam a szekrényemben, de ki sosem dobtam volna. Na, most elővettem őket és csak sodortam, sodortam........még apa is segített. Most kicsit abbahagytam, mert varrni is szeretnék, már kb. ki is találtam, hogy mit: a biciklizéshez szeretnék egy olyan táskácskát (szütyőt), amit keresztbe tudok tenni magamon, de csak a pénztárcám, telefonom és a kulcsom fér bele.......és nem lóg/lifeg szanaszét, miközben bringázunk. Ehhez szeretném valahogy felhasználni a most sodort zsinórokat is:).

A halom Perla:


és a zsinórkáim:


a sárga zsinór egy teljes motringból készült, előtte kb. egy órán át bogóztam a görcsöket...........és ami a legfontosabb: apa segített a tekerésben:)

3 megjegyzés:

  1. köszi:)) és még van mit tekerni bőven...........azt nem mondom, hogy megéri:)))), de legalább így pont annyi és pont olyan lesz a zsinór, amit én akarok:)

    VálaszTörlés