2011. március 3., csütörtök

Kincsek 2.


Megint jártam a Flóriánnál levő rövidáru boltban:).......nem csak az eladónéni, Magdika roppant segítőkész, hanem a főnökasszonnyal is lehet alkudozni.........15 Ft/m áron sikerült a ferdepántot megvegyem - igaz, hogy 50 métert vettem (kéretik a hangos nevetést mellőzni, csak halkan kuncogni), és vettem még felvarrható zsinórokat, szalagokat, stb. Az eladónéni először azt mondta, ha 132 métert veszek, akkor adja 60 helyett 15 forintért.......én megkérdeztem a főnökasszonyt, hogy lehet-e alkudozni, hogy csak mondjuk 50 métert vennék (még az is rengeteg - bár ha úgy vesszük, és miért ne vennénk, akkor 6 színből az 50 méter már nem is olyan sok........................), mennyiért adná. Irtó sok pénzt itt lehet ám hagyni, de én mindig úgy csinálom, hogy csak apránként vásárolok, és akkor így többször tudok örülni a kincsecskéknek.

2 megjegyzés:

  1. húú ezt a boltot nekem is meg kell ismernem! (bár gyanítom, hogy esélytelen, hogy 7-8 óráig nyitva lennének...)
    én színenként vásárolok 50 métert, és még úgy is többe kerül, mint így, ráadásul ezek szaténok.
    Irigykedem ám nem kicsit :D

    VálaszTörlés
  2. Feltétlenül menj el abba a boltba:)! Én nem nagyon vettem eddig még ferdepántot, majd meglátom, hogy fogy, hogy tudom használni, stb. Pamut ferdepántja nincs sajna a néninek, akartam olyat is venni. Sokféle zsinórja, szalagja, csipkéje van a néninek. Cipzárt is sok méretben lehet kapni, és mindenféle cérna is van (rendes méret és lockhoz és fedőzőhöz való NAGY cérna is).

    VálaszTörlés