2011. március 27., vasárnap

Övtáska

Miután megcsináltam a szütyőt, és annyira nem tetszett, gondolatban már hamar átváltottam az övtáskára - az legalább vízszintesen hosszúkás.....és ahogy ötlet után kutattam a neten, olyan szépeket találtam, hogy már azon gondolkodtam, hogy milyeneket is kéne gyártani......na nem nagy tételben, csak magamnak és esetleg ajándékba egy-egy gyereknek, családtagnak, stb. Érdekes módon szabásmintát szinte nem találtam, csak már kész modelleket. Pontosabban egy szabásmintát találtam, ami elég homály, de nagyjából levettem azért a méreteket és rajzolgattam, vágtam, varrtam, próbálom tökéletesíteni játszósanyagból, hogy majd élesben ne legyen (annyi) probléma...

Azért lenne kedves Olvasóim hozzátok egy kérésem: ha van övtáska szabásmintátok, és megosztanátok velem, akkor írjatok egy üzenetet nekem! Köszönöm előre is:).

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a munkáid, a blogod, ezért küldök neked egy "jó szót" Eszter játékán keresztül:

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés