2011. március 1., kedd

Tavasz???????????

Ha a naptárt nézzük, tavasz van a dátum szerint.......de ilyen randa tavaszi napot én még nem láttam, hideg van és nincs is kedve az embernek kimenni sem az utcára sem.....én is csak itt üldögélek és nézek egy aranyos sorozatot (ma szabadnapom van), Pretty Little Liars a címe. közben a Mensa Hungarica iq tesztjét töltögetem. Vagyis a próbatesztet, de igazából nincs okom panaszra, nagyon jól sikerült:))))))))) - jóval átlag feletti...........na jó, azért zseni nem vagyok, de jó érzés ilyen jó eredményt a magaménak tudni.

Lassan jönnek már azért a tavaszi ünnepek, aminek alkalmából a gyerekeknek is ki kellene öltözni ünneplőbe, úgyhogy kéne nekik varrjak ünneplő nadrágot, szoknyát..............kéne Hanga takarójához is abból a zöld anyagból venni, hogy a keretet megcsináljam végre..........kéne farmernadrágot varrni a gyerekeknek................hát, ahogy elnézem, jó sok dolgot kéne...........:))))))))))))))))))))))). Na megyek, összeszedem magam, kicsit rendet rakok, aztán keresek szabásmintát a szoknyához.............az anyag már megvan az ünneplős öltözékekhez...Annától:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése