2011. május 2., hétfő

Ééééééééééés itt a második csomag.......

........némi késéssel ugyan, de végre ma megkaptam a vastagabb horgolótűket is:)



élőben azért nem olyan gagyi, mint amilyennek az ára alapján ítéltem, nem sorjás, szépen kidolgozott

a hétvégén nem bírtam magammal és vettem Békáson a hímzős boltban egy tuniszi horgolótűt...lehettem volna türelmesebb is, hogy az ebayen a kezem közé akad egy, de én "moströgtönazonnal" akartam....bár vártam volna, mert nagyon drágán vettem a tűt:(
- viszont megtanultam tuniszit horgolni:)

2 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó, nem akartam emiatt írni, már gyanúsan sok idő eltelt... És ezek szerint nem csak szépek, de hasznosak is a tűk? Tyűű, akkor majd lehet, hogy én is beruházok rájuk!

    Tuniszit horgolni nehéz? Komplikáltabb, mint a sima horgolás?

    VálaszTörlés
  2. Tegnap reklamáltam pont az eladónál én is:)), de nagyon készséges volt, mondta, hogy utánanéz, de nála még nem fordult soha elő, hogy valaki ne kapta volna meg előbb-utóbb.:)

    A tuniszi nagyon tetszik:), egyáltalán nem bonyolult, pár hsz-szel korábban tettem fel videókat az alapokról. Tényleg haladós munka. Majd valamikor csinálok róla fotós leírást is.

    Amúgy épp akartalak keresni ruhacímkével kapcsolatban, hogy a tied az milyen (még régebben csináltattál nyomottat - valaki blogján olvastam:)))?

    VálaszTörlés