2011. május 7., szombat

Újabb táska készül...

Vitathatatlan Colette hatása a leendő táskámra, de miután kizárólag a szememre hagyatkozhatok, találomra variálok, hogy milyen legyen a végeredmény. Szokásomtól eltérően úgy kezdtem, hogy cipzárt varrtam.......aztán a felső peremét a táskának, és ehhez mértem hozzá magát a táskát. Farmer és középbarna mikrokord szerű anyagokat variáltam finoman, ha a fazon sikerül, akkor majd jönnek az ötletek, hogy formáljam olyanra, amilyen én is vagyok. Ha kész vagyok a külső résszel, akkor lefekszem aludni, és kitalálom, hogy milyen belsőt is szeretnék majd.....lehet, hogy még a cipzárral is variálok, és hosszabbat teszek a táskába..........

2011. 05. 08. 8:00: mégsem varrtam meg a külső részt, túl nagynak találtam, és csak hajtogattam meg tűzögettem, hogy milyen forma is lenne jó..............Belülre gondoltam, hogy csinálok egy plusz cipzáros kis tartót...........mindenesetre átnézem az újságokat, hogy is valósítsam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése