2011. május 3., kedd

Horgoltam és varrtam - AJÁNDÉKba

Ezt a kis szütyőkét egy nagyon kedves barátnőmnek készítettem a születésnapjára. Az ötlet Colette-től van, nála láttam ezt a horgolt fedőkét és nagyon megtetszett. Viszont bajban voltam az elkészítésével, mert napok óta próbálom ezt a nyújtott félkört elkészíteni, de sehogy nem jött össze...vagy túl hosszú lett, vagy túl széles. Folyton csak bontogattam vissza, újrakezdtem......félretettem............újra elővettem.........közben horgoltam rózsát, egyéb virágot.........de ez a félkör nem akarta a tutit................aztán valahogy bevillant, hogy van nekem egy újságom/könyvem, aminek az a címe, hogy Beyond the Square - Crochet motifs (circles, hexagons, triangles, square and other unexpected shapes, és ebben a kiadványban bizony van egy minta, amit én tudok használni............nosza ki is próbáltam:), és minő csoda: sikerült!!!!!!!!!









3 megjegyzés: