2011. május 8., vasárnap

Táska (már megint)...



Egy nőnek a táskából sosem elég, ezt mindenki tudja :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))). Nagy kihívás volt ez nekem, vagyis tkp. csak a táska szája, hogy fogom úgy megcsinálni, hogy cipzározható legyen, szépen is legyen megvarrva, ne fodrozódjon, ne legyen bő, stb. Igazából a barátnőmnek készült a mai szülinapjára, de talán van még pár napom, míg találkozunk, és addig a bevarrható címkém is megérkezik:).

Szóval az ihlet megvolt, de aztán mindent saját magam találtam ki, semmilyen rajzom nem volt a táskához. Mivel egyetlen méretű cipzárból van rengeteg példányom, így ez lett a kiindulópont.

Ennek alapján készítettem a cipzár varrását. A cipzáros rész falának magasságát kb. gondoltam ki, a hosszúságát a cipzáros részhez igazítottam: szépen körbemértem a centivel. Aztán mikor a bélést is megvarrtam, és a cipzárt rá akartam illeszteni, akkor jöttem rá, hogy kéne a cipzár másik felére is valami anyag, hogy ha kinyitom a táskát, akkor ne a rojtok, cérnák látszódjanak. Ezt is megoldottam.


Aztán sakkoztam, hogy is kéne összeilleszteni, hogy kifordítás után jó legyen a dolog...Miután rakott a bélése is, nem csináltam zsebet bele, de extraként belevarrtam még egy karabineres kulcstartót is:). Ez amolyan "belepakolok és már indulok is" táska, bélelve nincs. Kész is lettem vele majdnem, most már csak a pántja hiányzik, de azt meghagyom későbbre, megvárom vele a címkét.

(Egy javítanivaló van azért, de ezt már tudtam a készítés közben is: nagyobb cipzár kell bele, mert elég szűk lett a táska szája, bár használható azért, de így legalább biztonságosabb....)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Én még mindig félek belevágni a cipzáros megoldásokba. Majd talán egyszer......

    VálaszTörlés
  2. Én sem vagyok egyelőre jó barátságban a cipzárral, tartok tőle mindig, de azért megbírkózom vele:).

    VálaszTörlés