2010. november 27., szombat

"Thai" tészta


Csak úgy, a plázás thai kajás élmények emlékei után, kútfőből készítettem ma ebédre thai tésztát. Nekem ízre nagyon tetszett, bár a szójaszósz nem sötétítette be az ételt úgy, mint ahogy szerettem volna.

Én így készítettem:

Megpucoltam egy répát és próbáltam dupla gyufaszálnyi (eredetileg simán csak gyufaszálnyi akart lenni, de aztán rájöttem, hogy nekem az nem megy) darabokra vágni. Egy kis darabka édes káposztát is feldaraboltam. Az olajat wok serpenyőben jól felhevítettem, beledobtam a répát, pirítottam, majd hozzáadtam a káposztát is, kicsit pirítottam őket együtt is, aztán félretettem. Másik wok serpenyő híján egy ikeás serpenyőben az olajat jól felforrósítottam, beletettem 1-2 ek wok fűszerkeveréket, pirítottam egy kicsit és beletettem az apró kockákra felvágott csirkemellet (1 egész csirkemellet), ráöntöttem 4 ek szójaszószt, kicsit pirítottam együtt így is, ja és 3-4 apróra vágott fokhagymát is adtam a végén még hozzá.......Aztán egy hatalmas keverőtálba öntöttem a húst és a zöldségeket, és a kifőtt tésztát kicsit megpirítottam a hús megmaradt zsíradékján és hozzákevertem a zöldséges húshoz. És kész is:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése