2011. január 11., kedd

Cérnák, satöbbik

Elfogytak a varrós cérnáim, úgyhogy elmentem a Flórián melletti kis rövidáru-boltba..........és annyi kincset láttam, hogy nem győztem erős lenni és csak a cérnákra koncentrálni....a normál méretű spulnis cérna 10 db 580 forint volt (összesen!), a fedőzőbe/lockba való cérna darabja pedig 265 forint. Azért vettem kis szaténszalagot.......azt is akciósan ha egy teljes tekercset megvesz az ember, akkor 10 forint/méter áron adja a néni, egy tekercs 50 méter....de annyira cuki a néni, hogy megengedte, hogy ötféle színből válogassam össze az 50 métert:).

Amiket nem vettem, de megcsodáltam, hogy ilyen is kéne majd, meg ilyen is.....és még az is......:
50 m gumi (3 cm széles) 1250 forintért, 200 méter zsinór (kabátba, pólóba, zsákba) 2000 forintért, csipke, biztosítótű, egyéb cérnák, cipzárok................érdemes ellátogatni oda, többen összeállni és úgy megvenni a cuccokat.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése