2011. január 29., szombat

Varrtam papírra:)

Nem tudom megmagyarázni, de nagyon tetszik ez a papírra varrás. Soha nem csináltam ilyet még, elképzelni nem tudtam, hogy kell..........rengeteg könyvet megnéztem, ábrákat nézegettem, de valahogy hiába láttam, mégsem volt tiszta, hogy is megy ez. aztán most este a maradékos zsákomat kiborítottam, tele van ilyen könnyű, csúszós anyagokkal, amik a szivárvány minden színében pompáznak (ezek is Annától vannak), szóval gondoltam, megnehezítem a dolgomat, és ezekből próbálom ki a papírra varrást.....

Ez lett belőle:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett! Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
  2. hm, találtam némi szürke maradék anyagot, és beszegtem vele, és odaadtam a kislányomnak, Hangának........még éjjel befejeztem, kicsit csálesz lett, de Hangának tetszik:). Igazából nem gondoltam, hogy sikerülni fog, úgyhogy terveim sem voltak vele....:))))))))))))))))))

    VálaszTörlés