2011. január 25., kedd

Könyvek

Ma be kellett menni Budapestre ügyintézni, így míg az uram rendezte az ő dolgait, én a Múzeum krt-on a Bookline boltban, antikváriumban nézelődtem, de nem sok sikerrel, mert patchwork könyvek után kutattam, sajnos nem találtam. Pár üzlettel odébb találtam egy "könyvdiszkont"-ot, ahol Szabó Erika - Foltvarrás c. könyve nézett szembe velem, de az üzlet zárva volt. A Magyar utcában is találtam egy ilyen "könyvdiszkont"-ot, ami végre nyitva volt, és ott kemény 1600 forintért megkaptam az előbbi könyvet (kb. 4ezer forint helyett). Nagyon-nagyon alapoktól vannak benne a dolgok, úgyhogy a teljesen kezdőknek is jó.

Azért az abszolút kedvencem a Mesés foltvarrás (Dolányi Anna), ezt is jócskán leakciózva vettem még régen az Alexandránál, és van még egy Perjes Erzsébet könyvem is..

Tervezem még a következő könyvek megvételét:
Dolányi Anna: 100 foltos ötlet - Patchwork
Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak
Dolányi Anna: Folton-folt textilmunkák

meg még egy csomót...........:). Találtam a papírvarrásról is egy amerikai könyvet, azt sem bánnám, hogy angolul van. Nagyon megtetszett ez a papíros dolog, de nem értem:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése