2011. január 9., vasárnap

Hanga takarója


Nagy lelkesedésemben előkotortam az összes maradék anyagomat és nekiláttam a válogatásnak. Egy amerikai foltvarrós újságból, a Quilt magazinból kinéztem egy egyszerű mintát és nekiálltam a vágásnak, összevarrásnak.........ráment az egész napom, és mikor estére a takaró felső részét épp befejeztem volna, a varrógépem bemondta az unalmast............, úgyhogy már nem tudtam befejezni a takarót...........

A feltett képhez képest annyi a változás, hogy 3" méretű négyzetekből szabtam milliót, és hogy a takaró méretét növeljem, az alsó és felső részhez két sor összevarrt négyzetet varrtam (12 db egy sor) és a két oldalsó részéhez 1-1 sor összevarrt négyzetet varrtam (18 db egy sor). Vagyis varrtam volna, mert itt adta meg magát a régi gépem.....azért remélem, hogy meg lehet csinálni, vagy apa tud vmit kezdeni vele, mert nagyon rossz, hogy itt az ihlet és a varráskedv kellős közepén meghal a gépem....

2 megjegyzés:

  1. nagyon mutatós!
    jó ez a minta, nehéznek látszik..
    mindig minden olyankor romlik el, amikor a legjobban kellene.-)
    hízelegj neki kicsit, hátha csak duzzog :-)

    VálaszTörlés
  2. áááááá, nem nehéz, csak oda kellett figyelni, hogy veszem egymás után a ferdén felszeletelt négyzet darabjait.......egy-két helyen elszúrtam azért, meg ahogy elnéztem, itt-ott nem túl pontos az illesztés sem............de összességében meg vagyok elégedve vele. HOgy a keretet hogy fogom megoldani......hmmmm......nézegetem az ide vonatkozó infókat a különböző weboldalakon, olvasom a Halász Edit mesés foltvarrás könyvét, de még messzi van ez a hátlap, a tűzés meg depláne..........de bátor leszek majd....

    VálaszTörlés