2014. június 9., hétfő

Lucskos káposzta

Azt nem mondanám, hogy vonzó a neve ennek az ételnek, de azt bizton állíthatom, hogy fantasztikus egytálétel. A nagymamámtól tanultam, bár sokáig nem is csináltam...aztán valahogy az idő múlásával előjött az emlék, az ízének az emléke és megcsináltam. Majd újból és újból...nem túl sűrűn, az igaz, de egész rendszeresen :). Ha kipróbáljátok, szerintem nem bánjátok meg. Nagyon egyszerű az elkészítése is!

Hozzávalók

1 fej káposzta
1 kg kövérkés (a mama mondta így) disznóhús; én oldalasból szoktam készíteni
1 csokor kapor
2-3 szál csombor (borsikafű)

bors

A habaráshoz:
nagy doboz tejföl
3 tojássárgája
liszt


A káposztát ujjnyi vastagra vágjuk, beletesszük a húst, a fűszereket, megsózzuk, felengedjük vízzel és megfőzzük. Nem szükséges kevergetni sem...:). Ha megfőtt a hús, akkor készítsük el a tojásos habarást, és adjuk a káposztás húshoz; főzzük jól össze, adhatunk hozzá kis ecetet is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése