2014. június 20., péntek

Ónodi Malom - lisztszállítmány

Ma hajnal fél hétkor óramű pontossággal megérkezett a lisztszállítmányom :). Már múltkor is tőlük volt a lisztem nagy része, de akkor még át kellett menjek Dunakeszire, egy nagyon kedves kenyeres kolleginához, Erikához. Viszont most elértem azt a mennyiséget, hogy kihozták hozzám is :). Azért azt kell monds a anom, nagy varázsló vagyok, hogy a 6 nm konyhámban elpakoltam 50 kiló lisztet...:)))) Vettem kenyérlisztet, finomlisztet, réteslisztet és teljes kiőrlésű rozslisztet, úgyhogy most egy ideig el vagyok látva liszttel...



Nem tudom, hogy hányan olvassátok ezt a posztot, de ha bárki szeretne az Ónodi Malomtól érdeklődni a lisztekről, vásárlásról, szállításról és a feltételekről, akkor szívesen megadom az elérhetőségüket (remélem, Tamás, nem gond :)) és a továbbiakat meg tudjátok velük beszélni.



7 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném elkérni az Ónodi malom elérhetőségét. Köszi előre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, ne haragudj, hogy nem válaszoltam :(, nem is kaptam visszajelzést arról, hogy üzenet érkezett a poszthoz...hátha még nem annyira késő, akkor itt vannak az elérhetőségek: 3551 Ónod, Rákóczi F. út 7., lisztrendelés: 30/9720815, e-mail: Tóth TAmás omtko@citromail.hu. És még egyszer bocsi, hogy csak most...


      Törlés
    2. Szia ! szeretnék én is rendelni az Ónodi malomból csak nem tudom mennyit lehet kérni mennyit szállítanak ki.Köszönöm válaszodat.


      Törlés
    3. 3551 Ónod, Rákóczi F. út 7., lisztrendelés: 30/9720815 Tóth Tamás

      Árlistát tudsz Tamástól kérni. Bizonyos mennyiség felett tudják kiszállítani házhoz, ha a szállítási útvonalukban benne vagytok, de velük kell pontosítani ezeket.

      Törlés
  2. Szia! Nekem megadnád, illetve ha van árlista az is érdekelne.
    Köszönöm előre is.

    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt vannak az elérhetőségek: 3551 Ónod, Rákóczi F. út 7., lisztrendelés: 30/9720815, e-mail: Tóth Tamás omtko@citromail.hu

      Árlistát tudsz Tamástól kérni. Bizonyos mennyiség felett tudják kiszállítani házhoz, ha a szállítási útvonalukban benne vagytok, de velük kell pontosítani ezeket.

      Törlés
  3. Szia!Szeretnék lisztet rendelni a malomból,ismerem és már használtam közülük többfélét.
    Nagyon jó vele kenyeret sütni!
    Szeretnék előtte egy árlistát kérni!
    Köszönöm a választ:Szegfűné

    VálaszTörlés