2010. december 31., péntek

Varrógépek

Úgy gondolom, hogy elérkezett az ideje annak, hogy egy új varrógép akarjon az enyém lenni...a sima, kis Toyota háztartási varrógépemet szeretném egy jobbra, erősebbre, modernebbre lecserélni......a pénztárcám ugyan jelenleg nem engedi meg, de most az is jól esik, hogy álmodozok róla, nézegetem, hogy melyiket is szeretném, és tudom, hogy meg is érdemlem, mert keményen dolgoztam egész évben és különben is......:))))))))))))))

Szóval a lehetséges jelöltek (a realitások talaján maradva):

Janome 3160 QDC
Janome DC4100
Bernina Bernette E92c

Van még egy-kettő, ami bejön, de arról már az álmodozás is csak vágyálom...........

3 megjegyzés:

  1. Szia, én a Varróvilágban vettem a DC4100-ast :-) nem tudom, te melyik cégnél láttad, mert én már akkor is csak nála találtam, és azt hiszem én vettem meg az utolsót, utána már neki sem volt belőle, sajnos, mert nagyon jó kis gép! Ha sokat varrsz, akkor mindenképpen kérd ki a tanácsát az eladóknak (akárhol is nézed) mert nem mindegy!
    Berninához nem tudok hozzászólni, én elsőre a Janome-ba szerettem bele, onnantól mindegy volt, hogy mit nézegetek :D
    Akkor nekem a 3160-ra azt mondta, hogy jó gép az is, de ha hosszútávon gondolkodom akkor a 4100-as, de mondom igazából én is csak a lelkiismeretem miatt néztem ki olcsóbbakat is, de a 4100-volt a szerelem (egyébként 104000 Ft volt) :D:D:D:D:D
    Szóval nézz szét, ha most nincs is meg a rávaló szerintem inkább várj még kicsit, és gyűjtögesd a pénzt, hogy azt tudd megvenni, amibe igazán beleszeretsz!
    Nagyon szeretem még mindig, egyetlen "hátrányt" tudok, de lehet nélküle élni, hogy nem állítható a talpnyomás, így steppelni nem tudok vele szépen, csak a kukacolótalppal, úgy meg ugye azért nem ugyanaz, de ezen kívül több hibáját nem tudok felhozni, legalábbis abban, amire én használom.
    Nagyon szépen varr, imádom az automata elvarrását, a díszítő öltéseket (ami egyébként csak csicsa, mert azért is szerettem bele, mert sok van, és kb használok belőle 5-öt :D, a betűtudását sem nagyon használtam még ki, de az meg azért tetszett meg, mert majd ha Törpillák mennek bölcsibe, oviba, majd könnyű lesz beleírni mindenbe a nevüket.
    Tehát az tudom mondani, gondold végig mire szeretnéd használni elsősorban, mennyit varrsz, mi az ami nélkül úgy érzed nem lehet élni :D (mármint funkció) és azok alapján keresd meg a legmegfelelőbbet! Ha még működik a régi géped, akkor ne kapkodj a vásárlással :-)
    Persze ezek csak tanácsok, meg én amolyan "beleszeretős" vagyok, utána már ha nem azt veszem meg, akkor mindig csalódás ér!
    Sok sikert! Nyugodtan kérdezz, ha van még kérdésed! (E-mail címem is kint van az oldalon)

    VálaszTörlés
  2. na csak chrome-ba tudok hozzászólni a blogodhoz (van egy két ilyen :D) és elszállt a jó hosszú kisregényem!
    Ha írsz nekem (az oldalon kint van e-mail címem) akkor megpróbálom leírni amit itt!

    VálaszTörlés
  3. Jó hogy csak úgy csinált mintha elszállt volna :D
    De azért írok megint, mert közben megnéztem a 3160DCQ új gép, én a 4030-asat néztem, meg volt még talán 3020-as vagy valami ilyesmi 70-80000-es kategória, azokra mondta, hogy inkább a 4100-as!

    VálaszTörlés